maandag 23 maart 2009

dromen & huilen.

Hier lig ik weer
voor de zoveelste keer
het huis is nog stil
want de ochtend is nog pril
ik lig te denken, te dromen
wat er mij nog wacht, wat er nog gaat komen
ik lig te beven en te huilen
wie wil er voor 1 dag en nacht met mij ruilen?
ik lig te hopen, te wensen
op een leven zoals andere mensen
maar ...
in mijn achterhoofd
besef ik
dat ik niet meer
in dromen geloof!

------

Ik zal nooit meer huilen.
De tranen zijn voorbij.
Ik kan nooit meer achter mijn tranen schuilen,
Geen tranen meer voor mij
Ik mag nooit meer huilen,
Ook al moet het eruit
Ik mag nooit meer achter mijn tranen schuilen,
En dat nooit meer huilend mijn gevoelens uit.
Ik mag nooit meer huilen,
Maar ik kan het niet meer aan.
Ik wil achter mijn tranen kunnen schuilen,
En laat ze nu maar gewoon gaan.

Geen opmerkingen: