donderdag 5 maart 2009

Afscheidsgroetje

Ik gaf jou een tweede kans
Omdat ik in jou geloofde.
Ik gaf jou een nieuw begin
Maar nu weet ik, het had geen zin.

Jij moest alles weer even verdraaien
Misschien wou je mij alleen maar naaien.
Maar geloof me hier trap ik niet weer in
Je blijft het proberen, steeds weer een nieuwe zin

Een zin vol met leugens, je hebt iedereen bedrogen
Iedereen en alles heb je voorgelogen.
Dit alles doet me veel pijn
Ik wou er altijd alleen maar voor jou zijn.

Ik heb nooit bedoeld jou pijn te doen
Ik heb nooit bedoeld jou verdriet te doen.
Ik weet niet waarom je dit nu zo laat gaan
Waarom je mij zo laat staan.

Heb ik jou dan toch iets misdaan.
Nu, laat ik je gaan. ik laat je hier alleen staan
Verder gaan met jou kan & wil ik niet.
Hoop dat jij dat nu ook inziet.

Ik hoop dat je ziet dat wat je doet niet kan
Niet voor jou en niet voor mij.

Sweetgoodbye xx.








Gedicht van mennen (L)

Monsters onder mijn bed
Monsters in de kast
Monsters zijn meestal overal
Monsters zijn een grote last.
Monsters jaag je weg
Dat heeft papa vroeger beloofd
Maar wat te doen met de
Monsters in mijn hoofd?

1 opmerking:

Mandy zei

Hmmm helemaal mee eens!
Al die leipoes die denken dat ze altijd maar kunnen liegen en haten.

Let them sturf hihi.

Loveu

xxx