vrijdag 16 oktober 2009

M'n bestie

Wat als je niet geleerd is om te houden van?
Dat je mensen wel vertrouwen kan.
Dat je elke dag bang moet zijn.
En elke dag weer doet het leven pijn.
Ik kan niet beschrijven wat het voor me betekent.
Want voor mij is dit niet vanzelfsprekend
Dat iemand samen met mij wil vechten
En ik daardoor aan je ben gaan hechten
Je hebt me geleerd dat het anders kan zijn.
Dat ik ooit zal kunnen leven met deze pijn
Dat je mensen kunt vertrouwen
en dat ze van je kunnen houden
Ik hoop echt dat ik op een dag
hier rond zal lopen met een lach
Niet meer gek word van verdriet
maar echt van het leven geniet.
Hoe verder ik kom hoe meer pijn
En ik vind het leven dan steeds iets minder fijn
Verdriet ik word er door overspoeld
maar heb het gevoel dat niemand weet wat ik bedoel
Want het komt er maar niet uit
als ik me telkens weer afsluit
ik word dan van binnen verscheurd
En door allerlei gedachten meegesleurd
Ik wil dan wel schreeuwen van de pijn
en voel me dan zo ontzettend klein
maar ergens hou ik vast aan de gedachte
dat ik niet meer alleen ben zoals ik altijd verwachtte


Je hebt een speciaal plekje in mijn hart

Liefsxx.

1 opmerking:

Anoniem zei

M’n lieftallige Renská♥
Dit gedicht is zo aangrijpend en inhoudsvol. Mijn hart klopt met jouw hartje.
Eerstdaags wordt je hiermee weer geëerd in mijn blog.
Kusje. Heel veel liefs,
Je vriendin
Nadja
3<3<3