dinsdag 29 september 2009

terug naar die tijd..

Ik wil vluchten naar een tijd
maar ben de weg een beetje kwijt
Een tijd waarin ik zorgeloos kon spelen
en mijn gedachten met mensen kon delen
een tijd waarin ik wist hoe het voelde om van iemand te houden
en het fijn vond dat ik werd vastgehouden
waarom ben ik nu zo bang
en heb ik zo'n intense drang
om mezelf pijn te doen
bang dat door vertrouwen hetzelfde gebeurd als toen
Bang dat iemand me pijn zal doen
net zoals toen
Bang voor de teleurstelling in mensen
toch blijf ik wensen
Dat het ooit anders zou zijn
dat ik niet meer bang hoef te zijn voor pijn.
Dat ik mijn gedachten weer kan delen
en mensen dan niet meer zeggen het kan me niet schelen
Dat het fijn is als je word vast gehouden
en dat dat gevoel mij laat volhouden
om te blijven vechten

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieftallige Renská♥
Weer een prachtig ontroerend gedicht.
Kusje. Veel liefs,
Je vriendin
Nadja
<3<33<

TheotD zei

Hoi Vlaballetje, heel mooi gedicht weer, groet, Opa-Ei