vrijdag 29 mei 2009

dromen.

Ik zal me leven leven per seconde, alsof het de laatste seconde is.
Ik heb veel fouten gemaakt, maar er ook van geleerd.
Ik heb dingen gezien, waarvan het beter was van niet.
Ik heb afscheid moeten nemen van de belangrijksten.
Ik heb mijn hart moeten sluiten voor bepaalde mensen.
Ik heb me gevoel en me hart moeten laten liggen, om niet te verdwalen.
Ik heb me vertrouwen moeten sparen, om niet gekwetst te worden.
Ik heb gevochten voor de verkeerde, en van de verkeerde gehouden.
Ik heb te laat besluiten genomen, en ben te zacht geweest.
Ik heb geleerd dat alles een reden heeft, en niet alles aan jezelf ligt.
Ik heb geleerd het verleden achter me te laten, en een muur te bouwen op me toekomst.
Het is nu hard tegen hard, het maakt niet uit of ik gehaat of geliefd word.
Als jij met mij speelt, speel ik harder met jou.

Mijn dromen worden realiteit ...

1 opmerking:

Anoniem zei

Lieftallige ♥Rénskee♥
Weer een prachtgedicht. Past thematisch samen met de post “Eternal Life” van mijn vriendin ♥Lisa♥ in haar blog FACTORYgirl http://factorygirl-factorygirl.blogspot.com
Ik neem je gedicht in mijn blog over!
Veel liefs <3
Nadia
xxx